czwartek, 29 stycznia 2015

Gloria - Maska do włosów suchych zniszczonych i farbowanych.

Znacie?
Kupiłam ją jakiś czas temu w Auchanie. Szukałam odżywki LOOK Expert Intensive repair Hair Conditioner, niestety słuch po niej zaginął. Więc zaczęłam rozglądać się za jakimś zamiennikiem. Do mycia włosów i przy okazji do ich odżywienia. I tak wpadła mi w ręce. Następnego dnia w tym samym sklepie były już tylko dwie sztuki. Boję się, że zniknie jak odżywka, której szukałam.

Koszt Glorii to 5 - 6 zł za 240 ml.
Produkt polski Laboratorium Kosmetycznego Malwa. Wspominałam już, że lubię polskie produkty? Musimy wspierać rodzimą gospodarkę!

Obietnice producenta, wskazówki dotyczące stosowania i skład:
aqua - woda
cetrimonium chloride - Kationowa substancja powierzchniowo czynna, Substancja kondycjonująca włosy: poprawia rozczesywalność, zapobiega splątywaniu, nadaje połysk i wygładza włosy, wykazuje działanie antystatyczne. Ułatwia spłukiwanie preparatu. Niezbędna jeśli chcemy używać odżywki do mycia włosów.
cetyl alcohol - Niejonowa substancja powierzchniowo czynna. Emolient, tworzy na powierzchni warstwę okluzyjną (film), która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni, przez co kondycjonuje, czyli zmiękcza i wygładza.
humulus lupus extract - Ekstrakt z chmielu zwyczajnego. Szyszki chmielu stosuje się je przy wypadaniu włosów, łojotoku, łupieżu, braku puszystości, działają przeciwzapalnie, wzmacniają cebulki włosów, zmniejszają łamliwość, mają działanie rozjaśniające.
parfum - Zapach.
panthenol - Prowitamina B5. Hydrofilowa substancja nawilżająca, posiada zdolność wnikania wgłąb włosa.
glyceryl stearate - Ester kwasu stearynowego i gliceryny. Emolient.
citric acid - Kwas cytrynowy. Zakwaszenie powoduje zamknięcie łuski włosa.
methylchloroisothiazolinone (and) methylisothiazolinone - Konserwant.
bromonitropropandiol citronellol - Konserwant. Substancja zapachowa.
hexyl cinnamal - składnik kompozycji zapachowejcitral
limonene - składnik kompozycji zapachowej
benzyl salicylate - substancja zapachowa; filtr UV; konserwant
citral - substancja zapachowa

Skład produktu jest bardzo prosty przed słowem "parfum", mamy tylko 3 substancje, w tym dobroczynny ekstrakt z chmielu. Prowitamina B5 występuje na pierwszym miejscu za zapachem, myślę, że nie jest źle. Naprawdę lubię te produkty o krótkim składzie niezawierające silikonów.

Co do aplikacji, to nie nakładam jej raczej na zalecane 5 - 8 minut. Nakładam na 30 - 60 minut.

Co jeszcze napisał producent:
Wyciąg z szyszek chmielu wzmacnia włosy, zapobiega ich wypadaniu, chroni przed łojotokiem i łupieżem, przywraca włosom połysk. Prowitamina B5 przywraca i utrzymuje odpowiednią wilgotność włosów i skóry głowy.

Pierwsze wrażenie.
Maska zapakowana jest w wygodny słoiczek, który zabezpieczony jest folią. Przynosząc ją ze sklepu mamy pewność, że nikt jej przed nami nie otwierał. Kolorystyka opakowania niezbyt ciekawa. 
Zapach jest cudowny. Pokochałam go od razu, prawdopodobnie nawiązuje do szyszek chmielu, ale mi z jakiegoś powodu przypomina rumianek. Bardzo przyjemny ziołowy, świeży zapach (miła odmiana po Crema al Latte).
Konsystencja produktu jest lekka, dość rzadka jak na maskę. Jednak produkt jest wydajny.

Maska do mycia włosów.
Maska jest lekka, nie obciąża włosów u nasady. Dobrze emulguje olej.

Odżywienie.
Włosy są gładkie i lśniące. Sprawiają wrażenie mocniejszych, może odrobinę sztywniejszych w moim przypadku, ale w dalszym ciągu pozostają sprężyste. 

Ocena na duży plus. Będę wracać do tego produktu, o ile nie zniknie z półek.

Znacie tą maskę?

Pozdrawiam
Nat

19 komentarzy:

  1. Dużo o niej czytałam i bardzo chciałabym wypróbować, ale ciężko ją znaleźć :P

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zmniejszą mi się tylko zapasy, odwiedzę mój Auchan :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze słyszę o tej maseczce zapisuje w kajecie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy o niej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ją pare razy, ale spektakularnych efekrow nie osiagalam dzieki niej, ot, taka zwykła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest leciutka i ładnie nabłyszcza, może potrzebujesz czegoś cięższego :)

      Usuń
  6. cetrimonium chloride na drugim miejscu to dość wysoko. Ale jak dobrze u Ciebie działa, to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się na nią skusic;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam ale nigdy się na nią nie natknęłam na pewno jak ją spotkam to kupię!
    Obserwuję i zapraszam do siebie:-)
    http://edytaspisak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się za nią rozejrzeć w Auchan :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam i niestety nie mam do niej dostępu stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie muszę ją dorwac gdzieś:))

    OdpowiedzUsuń
  12. raczej jej skład mnie nie powalił ;) a teraz sięgam bo bardzo bogate maski z jak najbardziej naturalnym składem;)
    ale dobrze że u Cb się sprawdziła;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. chcialam ja kupic bo niby dobrze nablyszcza i wygladza wlosy. moze kiedys w koncu ja zakupie)

    OdpowiedzUsuń